Oriflame Beauty Hypnotic Kiss Lipstick

Oriflame Beauty Hypnotic Kiss Lipstick hakkında önce markanın vaadettiklerine bakalım:


"Dudaklarınızı ipek ile sarın. SilkFeel Kompleks içeren hafif yapılı ruj, canlı, ipeksi renkleri ile tek sürüşte uygulanır. Dudaklarda nemin hapsedilmesini sağlar, 4 saate kadar kalıcıdır."





Evet, denildiği gibi tek sürüşte uygulanıyor.
Renk vermesi çok güzel...
4 saate kadar kalıcı olup olmadığını anlayamadım durdurmuyorum ki ruju dudağımda :) Nem olarak da çok fazla memnun kaldığımı söyleyemeyeceğim; ipekle sardığınız yok hani :)

İçinde altın rengi küçük simler var.

 Bendeki rengi "Crimson Blaze"Buğday tenlilere çok yakışacak bir renk.

   Uzun lafın kısası 20,90 TL'ye daha güzel bir ruj alabilirsiniz diye düşünüyorum(Nemlendirmesi açısından). İndirimde denenebilir.

Tabi bu yazdıklarım benim fikrim, deneyip kendiniz karar vermeniz en güzeli :)

Yorumlar

  1. alix avienin bu renk bir ruju var çok güzel,ikincisi de %50 indirimli oluyor:)

    YanıtlaSil
  2. Oriflame'den bişey alıp memnun olana daha rastlamadım :D

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar